Címkék

2012. augusztus 16., csütörtök

Szerintem a lakberendezés


Szerintem egy otthon lakberendezési stílusát nagyban meghatározza a ház külleme, elhelyezkedése, kik lakják, hány évesek és egyéb apró tényezők. 
Gyerekkorom óta érdekel a lakberendezés. Öcsémmel sokszor átrajzoltuk a házunk alapjait. Falakat helyeztünk át, persze csak papíron, s aztán egy külföldi katalógusból szépen be is rendeztük az általunk megálmodott új otthont. Jó kis móka volt.
Azóta sok év eltelt, változtak a trendek, igények, s én magam is.
A modern minimál stílustól indultam. Csupa wenge. Trendi és fiatalos. 
Majd a sötét belvárosi lakások által eljutottam a skandináv fehérhez. Ez olyannyira szerelem lett, hogy ebből egyelőre nem is engedek. Fontos a közérzetem, az egészségem.
Vidékre költözés előtt állunk. Új ház, új környék, új stílus. Pontosabban stílusok. Jobbnál jobb lakberendezési ötletekre talál az ember. Ez tetszik innen, onnan meg az. Lőttek a kategorizálásnak. A fehér mellé bekúszott a természetes fa. Mint a jin és a jang, szép kis kombináció. Valahogy ez a ház ezt igényli. 
Az is nagyban befolyásolta, hogy nem üresen kaptuk a házat. Ebben aztán még további lehetőségek is rejlenek.
Mostanság a bútorfelújítások korát éljük. Természetesen engem is erősen inspirálnak. A mai fogyasztói társadalom silány termékei helyett sokan visszanyúlnak a régi, jól bevált, tartós bútorokhoz, ami még fából készült! Egy kis kreativitással és időráfordítással újjászülethet kezeink közt az érték. Őrizzük a kincseket!
Kis ház, kis terület. Nagyban megnehezíti a berendezést, ha minden  centiméter számít. Viszont emiatt nem szeretnénk lemondani a kényelemről sem. Ha jó előre megtervezzük mindennek a helyét később kevesebbet kell bosszankodnunk miatta. Itt van rögtön a fürdő-konyha osztozkodás. Konyhából el a fürdő javára. Kicsi konyha = majd az IKEA megoldja. A praktikus megoldások sokat javítanak a kis helyek kihasználhatóságán.
Nem szabad megfeledkeznünk a társunkról! Az adok-kapok elvén sikeres kompromisszumok köttethetnek, így elkerülhetők az esetleges nézeteltérések. 
Szeretnénk örömmel hazatérni, kényelemben megpihenni, boldogan együtt otthon lenni.
Továbbiakban a "Happy Home" cím alá kerül minden otthonunkkal kapcsolatos bejegyzés, térj be hozzánk máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése