Címkék

2012. szeptember 11., kedd

Tükörtől a csillárig

A tükrök a gyengéim. Szerettem volna valami igazán különlegeset a fürdőbe. Mely hívogat, hogy nézzünk bele. Régóta tetszik ez az Ikea Ung Drill tükör. Sőt még a páromnak is.
Tudom, tudom eléggé eklektikus, oda nem illő, de épp ezzel hívja fel magára a figyelmet. Gondolkodtam, hogy átfestem fehérre, de a juhar csempén nem mutatna olyan jól, így marad az eredeti állapotban. Tükör kipipálva, ez volt a könnyebbik fele.
A tükör 2 oldalára falikarokat és egy mennyezeti lámpát szeretnénk. De milyet?! Különleges tükörhöz különleges lámpa dukál. 

Glamúros hangulatuk jól passzolna a tükörhöz, így végül az egész fürdőt különlegessé tennék.
Szerintetek? Merész választás? Nektek hogy tetszik? Ti bevállalnátok?

"Happy Home" cím alatt találsz minden otthonunkkal kapcsolatos bejegyzést, térj be hozzánk máskor is!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon klassz. Bár szerintem nagyon nőies. Nálunk pont ezért nem lesz ilyen...sajnos:)

    VálaszTörlés