Címkék

2012. május 23., szerda

Egy a sok közül

Az elmúlt évem történetét olvashatjátok itt, én is a 41 közé tartozom...




2 hónap múlva 28 éves leszek, mondhatni most kezdődött el az életem, de máris zsákutcába  kerültem.
Az elmúlt év során sokszor voltam már mélyponton. Tehetetlennek éreztem magam, visszatérő étvágytalanság gyötört, de megpróbáltam nem foglalkozni a problémákkal. Kreatív alkotásba menekültem, illetve korábban ezért jött létre az oldal is. Inspiráljon, csak a jó dolgokra irányítsa figyelmem, vizualizálja vágyaimat, amik talán egyszer valóra is válhatnak. Optimista embernek tartom magam, minden helyzetben próbálom a jót meglátni. Jelenleg nem túl fényes a jövőképem, de tervem az sok van, mert azok visznek előre.
Nagyon régóta kikívánkozott ez már belőlem, egy kicsit talán meg is könnyebültem. Remélem tanulságos lehet az esetem. Köszönöm, hogy velem vagytok és olvastok! Egy kis biztatás magamnak és akinek szüksége van rá, persze pöttyös J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése