Címkék

2012. december 2., vasárnap

Adventi készülődés-Koszorú

Az adventi naptárral ellentétben koszorú készítésre nem sok időm jutott, így 4 egyforma konzervdobozból és sprayfestékből alkottam meg az idei mécsestartókat.
A költözésből maradt dobozon a tisztára mosott konzervdobozokat lefújtam. Előbb a belsejét, nem tudtam eldönteni melyik szín tetszik jobban így 2 arany 2 bronz lett.
Kívülről mind fehér színt kapott.
Száradás után ceruzával felrajzoltam a számok körvonalait, majd szöggel és kalapáccsal lyukakat vertem bele.
Végül meggyújtottam az első mécsest, melynek fénye bronzos csillogással szűrődik át a számon.


Két festékkel dolgoztam, Very Well és Dupli-Color. Utóbbi bár dupla annyiba került sokkal egyszerűbb volt vele festeni.

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg ismerőseiddel vagy csatlakozz Facebook oldalamhoz!

"Happy Home" cím alatt találsz minden otthonunkkal kapcsolatos bejegyzést, térj be hozzánk máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése