Címkék

2013. március 18., hétfő

Szedett-vedett szoba

Rég nem jelentkeztem, pedig még tartozom egyetlen szobánk bemutatásával. A felújítás során villanyvezetéket, ajtót, ablakot cseréltünk. Kapott új padlót és fehér falakat.

Norvég fenyő laminált padló 
Talán azért is halogattam eddig a szoba bemutatását, mert nem vagyok vele megelégedve. Szedett-vedett bútorok, átmeneti megoldások.
Az éger szekrénysor itt volt. Szépnek szép, de nem szeretem. Túl magas (237 cm), sötét, összenyomja a teret. Viszont sok mindent elnyel. Az árából nem sok új szekrényre futná, így sajnos még egy darabig itt is marad.
LEKSVIK asztalka körül a további gyűjtemény és egy robosztus fekete fotel rontja még a képet, de reméljük már nem sokáig. Hamarosan készül a pasibirodalom. Az asztalt szeretném fehérre festeni, mert a feketén nagyon látszik a por már rögtön törölgetés után is. Jobb szeretem a strucc politikát, amit nem látok az nem is létezik, persze ez nem jelenti azt, hogy sose takarítanám. A juhar éjjeliszekrénynek is mennie kell, a fenyő ágyhoz nem igazán passzol. Összességében mindent lecserélnék fehérre, ennyi különböző famintázat nem fér meg egy térben. Szeretnék egy gardróbot az ajtó mögé, a szekrénysor helyére pedig komódokat, így sokkal szellősebb lenne a tér. Az ágy fölé egy nyitott polc fog kerülni, a falra képek és hiányoznak még a színek is.










Te min változtatnál?

"Happy Home" cím alatt találsz minden otthonunkkal kapcsolatos bejegyzést, térj be hozzánk máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése