Címkék

2013. február 11., hétfő

Egy kis plussz

Akik régebb óta követnek már elég jól ismerhetnek. Hogy az újak se maradjanak le semmiről összeszedtem az eddig közreadott információkat, s még egy kis plusszt is.

- 1984-ben születtem, Oroszlán jegyben, talán ebből fakad pozitív életszemléletem.
- Szüleim 1 éves koromban elváltak, sosem láttam őket "együtt". Mármint szeretetben.
- 5 testvérem van, csak nővérem nincs.
- Alapjában zárkózott, ha felém nyitnak én is nyitok típus vagyok.
- Vidéki kisvárosból költöztem Budapestre.
- Itt találtam meg életem párját, aki 16 évvel idősebb nálam. Boldogok vagyunk.
- Párizsban jártunk nászúton. Teljesen elvarázsolt. Innen ered a Carousel cím.
- A sötét, depresszív budapesti bérlakások fogalmazták meg bennem a természetes fény iránti igényem.
- A fehér fényvisszaverő hatását a skandinávok is ismerik, de bármely stílushoz illik. Színes kiegészítőkkel könnyen alakítható. Ezért nagy kedvenc.
- Szeretem a pöttyös, csíkos, virágos, romantikus, egyedi kiegészítőket.
- Kedvenc színem a piros.
- Gyógyszertárban dolgoztam. Szerettem a munkám, a kollégáim. Olyanok voltunk mint egy kis család.
- Önhibámon kívül szűnt meg a munkaviszonyom. Ezt a törést próbálom megérteni, feldolgozni.
- Az oldal azért jött létre, hogy a jó dolgokra irányítsa a figyelmem, inspiráljon, s ezt adjam át másoknak is.
- Nem vagyok a szavak embere, inkább vizuális típus vagyok. 
- Gyűjtöm a lámpásokat, eddig 20 db van.
- A díszpárnákat nagyon szeretem.
- Anyagi gondok miatt visszakényszerültünk vidékre.
- Családi segítséggel sikerült egy 38 m2-es saját otthont létrehoznunk, ez a Happy Home.
- Nem vagyok egy konyhatündér, de az új konyhában szívesebben sütök-főzök.
- A szobanövényekkel hadilábon állok, túlöntözöm, kiszárad...
- Nagyon megszerettem a tetőablakot.
- A látszó gerendás fafödém nagy álmom.
- Hiszem, hogy az álmok valóra válhatnak, ha teszünk érte.


3 megjegyzés:

  1. Irigylem az "oroszlánságodat" :-) A barátom az (Anyukám is az volt, nagymamám is az) és mindig olyan határozottak és nagylelkűek, mindenki szereti őket :-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy megismerhettelek Ildi, nekem kb. kétéves koromban váltak el a szüleim. Én is zárkózott illetve biztonságkereső típus vagyok, de nyílt természetű. Van egy két és féléves kislányom Viktória, és már már lassan 11 éve vagyunk békében, boldogságban együtt a párommal. Hajdúbiharban egy kis faluban, kis házikóban. Imádunk itt élni. Semmi nem múlhatja felül, ezt az életkörülményt, amit ez adhat. Én sem voltam nagy konyhatündér, de szépen lassan kezdek belejonni. Bak vagyok. Párom is. :)
    Néha lennék másabb, de ennek születtem. Ebből kell kihozni a legjobbat. Keresem az utam. Nálunk elég nehéz, de az.önismereti, ezoterikus, asztrológiai olvasmányok segítenek benne.

    Minden jót és szépet az életben.
    Jöjjön a baba mostmár!!!!!:))

    VálaszTörlés
  3. U.i.:
    Nem tudsz esetleg segíteni nekem abban, hogy blogolással pénzt keresni!? A hogyan s miként megy ez?
    Vagy ez nem is működő dolog!?

    VálaszTörlés